szerda, december 01, 2010

Chat felület blogra, weboldalra

A profilképem alatt látható chat lehetőséggel bővült blogom. Az inspirációért ezúton is köszönet Matúz Évának! Ő egy Meebo ablakot adott saját blogjához, én pedig egy Google Talk jelvényt (Google Talk chatback badge) illesztettem be.

Használatához kell egy létező, saját Google Fiók (az oldal látogatói számára ez nem feltétel, csak a badge tulajdonosának kötelező) és online állapot a csevegéshez, vagyis Google Talk-ban, Gmail chat-ben „elérhető” állapot. A badge beilleszthető blogba vagy akár egy weboldalra is. Mutatja az online státuszt (elérhetőek vagyunk-e a látogatók számára) és akár státuszüzenetünket is.

A Voicethread-del készített kis videómmal mutatom be, hogyan is csináltam pontosan.

Első lépésként beléptem a Google Fiókomba, majd ellátogattam ide: 
A többit elmesélem itt alul..




A diashow megtekinthető nagyobb méretben, külön oldalon itt is.

Lásd még angolul: http://www.google.com/support/talk/bin/answer.py?hl=en&answer=86171

3 megjegyzés:

Szevirma írta...

Hát kedves Nórikám! Ez már megint nem csupán elmélkedés egy ifjú tanerő részéről, hanem igencsak a "tettek mezeje"...
Úgy hogy köszönöm az inspirációt! Nálam is működik a chat felület a blogom oldalán.

Unknown írta...

Szerintem ez egy nagyon jo otlet :) Nagyon ugyes vagy Norisz!

Nóra írta...

Nagyon szívesen! Jól illik a blogodba :)
Örülök, hogy hasznos dologgal sikerült kipróbálnom a Voicethread-et.

Megjegyzés küldése